Orion - informačný systém
je modulárny systém pre malé a stredné spoločnosti, živnostníkov z rôznych oblastí
podnikania, verejnú správu, neziskové organizácie a personálne agentúry.
Moduly tvoria ucelený funkčný systém, sú maximálne prepojené. Každý zákazník má možnosť vybrať si podľa potreby ľubovoľný počet modulov a aplikácií.
V systéme Orion nie sú zabudované moduly mzdy a účtovníctvo, pretože väčšine firiem spracúvajú účtovnú a mzdovú agendu externé účtovníčky, ktoré používajú svoj ekonomický softvér, prípadne firmy majú vlastný ekonomický systém, ktorý nechcú meniť.
Na komunikáciu s inými systémami má Orion zabudované množstvo exportov a importov.
Informačný systém Orion je maximálne automatizovaný, výpočty a väčšinu operácií vykoná za vás. Aby ste dosiahli čo najlepšiu efektívnosť práce, dôležité je správne nastavenie základnej konfigurácie a jeho prispôsobenie pre jednotlivých užívateľov (užívateľské nastavenie).
Práca v systéme je bezpečná. Dáta sú uložené na vašom serveri.
Na zabezpečenie údajov proti strate alebo poškodeniu v systéme, určíte prístupové práva pre zamestnancov, ktorí budú oprávnení na vytváranie, prezeranie, úpravu alebo mazanie jednotlivých záznamov.
Zakúpením informačného systému Orion získate program s jednotným a intuitívnym ovládaním nielen na vedenie agendy vo firme, ale predovšetkým oceníte všetky výhody, ktoré ponúka a celý rad skvelých a užitočných funkcií, ktoré ušetria váš čas. Systém Orion ocenia nielen zamestnanci, ktorí sa starajú o agendu, ale aj vedúci pracovníci a riaditelia firiem.
Moduly IS OrionPožičovňa
Pokladničný predaj
Skladové hospodárstvo
Fakturácia
Servis a dielne
Práce na zákazky a dochádzka
Personalistika + Agentúrne zamestnávanie
Firemné aktivity
Doprava
Nástroje prispôsobenia
Číselníky
Moduly tvoria ucelený funkčný systém, sú maximálne prepojené. Každý zákazník má možnosť vybrať si podľa potreby ľubovoľný počet modulov a aplikácií.
V systéme Orion nie sú zabudované moduly mzdy a účtovníctvo, pretože väčšine firiem spracúvajú účtovnú a mzdovú agendu externé účtovníčky, ktoré používajú svoj ekonomický softvér, prípadne firmy majú vlastný ekonomický systém, ktorý nechcú meniť.
Na komunikáciu s inými systémami má Orion zabudované množstvo exportov a importov.
Informačný systém Orion je maximálne automatizovaný, výpočty a väčšinu operácií vykoná za vás. Aby ste dosiahli čo najlepšiu efektívnosť práce, dôležité je správne nastavenie základnej konfigurácie a jeho prispôsobenie pre jednotlivých užívateľov (užívateľské nastavenie).
Práca v systéme je bezpečná. Dáta sú uložené na vašom serveri.
Na zabezpečenie údajov proti strate alebo poškodeniu v systéme, určíte prístupové práva pre zamestnancov, ktorí budú oprávnení na vytváranie, prezeranie, úpravu alebo mazanie jednotlivých záznamov.
Zakúpením informačného systému Orion získate program s jednotným a intuitívnym ovládaním nielen na vedenie agendy vo firme, ale predovšetkým oceníte všetky výhody, ktoré ponúka a celý rad skvelých a užitočných funkcií, ktoré ušetria váš čas. Systém Orion ocenia nielen zamestnanci, ktorí sa starajú o agendu, ale aj vedúci pracovníci a riaditelia firiem.
Prínosy
zjednotenie evidencie
efektívna kontrola a riadenie
bezpečné uloženie dát
určenie prístupových práv - meno, heslo
detailné informácie na jednom mieste
jednoduché a intuitívne ovládanie
previazanosť dát medzi modulmi
tvorba dokladov a sledovanie vzájomných väzieb
odstránenie duplicitného zadávania dát - to urýchľuje prácu
zníženie chybovosti
optimalizácia skladových zásob
definovateľné obdobia aj inak než za kalendárny rok
opakovateľné uzávierky skladov, pokladní, knihy jázd,...
Prispôsobenie potrebámkonfigurácia systému podľa potrieb firmy
prispôsobivosť - programové úpravy o akékoľvek požadované funkcie
prispôsobenie menu, formulárov, popisov
tvorba užívateľských zostáv a prehľadov podľa zvolených kritérií
pridávanie vlastných stĺpcov, tabuliek
filtrovanie a rýchle vyhľadanie údajov
farebné označovanie prioritných záznamov
tlačové výstupy a formuláre
exporty a importy údajov – MS Word, MS Excel, xml,csv, pdf, png
sieťový prístup
Prispôsobenie potrebám
Moduly IS Orion
Špeciálne programy
Alnitak pre maloobchody, veľkoobchody, sieť predajní, reštaurácie, stánkový predaj, predaj z auta,...
Kalendár dochádzky pre koncových užívateľov na vedenie vlastnej evidencie dochádzky - plánovanie dovolenky, evidencia a čerpanie nadčasových hodín, evidencia PN, OČR,atď. Využitie kalendára mien, sviatkov,iných druhov kalendárov, kalkulačky, poznámok a iných skvelých funkcií. V neposlednom rade si odsúhlasite dochádzku so zamestnávateľom.
Alnitak pre maloobchody, veľkoobchody, sieť predajní, reštaurácie, stánkový predaj, predaj z auta,...
Kalendár dochádzky pre koncových užívateľov na vedenie vlastnej evidencie dochádzky - plánovanie dovolenky, evidencia a čerpanie nadčasových hodín, evidencia PN, OČR,atď. Využitie kalendára mien, sviatkov,iných druhov kalendárov, kalkulačky, poznámok a iných skvelých funkcií. V neposlednom rade si odsúhlasite dochádzku so zamestnávateľom.
Základom informačného systému je Jadro programu s číselníkmi, ktoré sú zdieľané so všetkými
modulmi a aplikáciami.
Využijete databázu firiem,organizácií - dodávateľov, odberateľov, databázu zamestnancov, kontaktov, stredísk,
zákaziek, mzdových zložiek, období,...ku všetkým modulom.
Modul Číselníky ponúka široké možnosti využitia a funkcií.
Nové doklady alebo záznamy si vďaka nim vytvoríte ľahko s predvyplnenými údajmi, ktoré doplníte alebo upravíte podľa potreby.
Nemusíte sa trápiť s vytváraním a prepájaním tabuliek, tvorbou zložitých funkcií v exceli a zložitým dohľadávaním dát.
Využite Číselníky ako samostatný modul na jednoduché vedenie evidencie obchodných partnerov, zákazníkov, zamestnancov, kontaktov, a pod., v ktorom rýchle dohľadáte potrebné údaje, rozčleníte podľa vlastných kritérií, využijete vlastné prehľady, zostavy a pod.
Maximálne sa snažíme vychádzať v ústrety našim klientom. Všetky naše programy sú otvorené možnostiam doprogramovania podľa individuálnych požiadaviek zákazníka.
Modul Číselníky ponúka široké možnosti využitia a funkcií.
Nové doklady alebo záznamy si vďaka nim vytvoríte ľahko s predvyplnenými údajmi, ktoré doplníte alebo upravíte podľa potreby.
Nemusíte sa trápiť s vytváraním a prepájaním tabuliek, tvorbou zložitých funkcií v exceli a zložitým dohľadávaním dát.
Využite Číselníky ako samostatný modul na jednoduché vedenie evidencie obchodných partnerov, zákazníkov, zamestnancov, kontaktov, a pod., v ktorom rýchle dohľadáte potrebné údaje, rozčleníte podľa vlastných kritérií, využijete vlastné prehľady, zostavy a pod.
Maximálne sa snažíme vychádzať v ústrety našim klientom. Všetky naše programy sú otvorené možnostiam doprogramovania podľa individuálnych požiadaviek zákazníka.