Modul Firemné aktivity
využívajú firmy, ktoré potrebujú mať prehľad nad zadávaním úloh svojim zamestnancom, plnením jednotlivých úloh, kontrolou plnenia zadaných úloh a ich plánovaním. Pomocou modulu si zabezpečíte dokonalý prehľad o stave plnenia jednotlivých úloh, zodpovedných pracovníkoch a termínoch plnenia k jednotlivým úlohám a tým aj kontrolu nad rozvojom a neustálym zlepšovaním vašej firmy.
Pri každej úlohe alebo projekte môžete stanoviť priority a dôležitosť. Stanovenie priority a dôležitosti pomáha užívateľom určiť správne poradie plnenia úloh, organizovanie práce a napomáha riešiť plánovanie.
V module evidujete pracovné úlohy a činnosti jednotlivo alebo v rámci oddelenia.
Softvér Firemné aktivity umožňuje každému zamestnancovi vytvoriť vlastný harmonogram práce na týždeň, mesiac a pod. a kontrolovať si jeho plnenie. Evidencia obsahuje históriu zadaných a splnených úloh.
Modul spolupracuje s modulom Číselníky ,v ktorom vediete evidenciu zákazníkov, dodávateľov, zamestnancov, s podrobnými kontaktnými údajmi na osoby, adresy na organizácie, zamestnancov, evidencia stredísk, zákaziek a veľa ďalších informácií.
využívajú firmy, ktoré potrebujú mať prehľad nad zadávaním úloh svojim zamestnancom, plnením jednotlivých úloh, kontrolou plnenia zadaných úloh a ich plánovaním. Pomocou modulu si zabezpečíte dokonalý prehľad o stave plnenia jednotlivých úloh, zodpovedných pracovníkoch a termínoch plnenia k jednotlivým úlohám a tým aj kontrolu nad rozvojom a neustálym zlepšovaním vašej firmy.
Pri každej úlohe alebo projekte môžete stanoviť priority a dôležitosť. Stanovenie priority a dôležitosti pomáha užívateľom určiť správne poradie plnenia úloh, organizovanie práce a napomáha riešiť plánovanie.
V module evidujete pracovné úlohy a činnosti jednotlivo alebo v rámci oddelenia.
Softvér Firemné aktivity umožňuje každému zamestnancovi vytvoriť vlastný harmonogram práce na týždeň, mesiac a pod. a kontrolovať si jeho plnenie. Evidencia obsahuje históriu zadaných a splnených úloh.
Modul spolupracuje s modulom Číselníky ,v ktorom vediete evidenciu zákazníkov, dodávateľov, zamestnancov, s podrobnými kontaktnými údajmi na osoby, adresy na organizácie, zamestnancov, evidencia stredísk, zákaziek a veľa ďalších informácií.
Modul Firemné aktivity ponúka
rýchle vyhľadanie záznamov, zmlúv alebo dodatkov podľa vlastných kritérií
triedenie zmlúv podľa predmetu zmluvy, čísla, zákazky
prehľad zmlúv a dodatkov podľa odberateľov, dodávateľov
prehľadné informácie o stave plnenia úloh, o druhu zmluvy
filter na zobrazenie zoznamu zmlúv podľa platnosti a stavu
kontrola rozpracovaných úloh a zmlúv
informácia o uložení zmluvy
dátum podpisu zmluvy
export a import údajov
sumácia vybraných záznamov
zoskupovanie a vyhodnocovanie záznamov
predvýplňanie údajov z Číselníkov
farebné označovanie prioritných údajov
vytváranie užívateľských zostáv a tlač
zadávanie dátumov výberom z pomocného kalendára v aktívnom okne
poznámky
Úlohy
plánovanie doby realizácie projektov a úloh
zadanie práce, úlohy jednotlivému zamestnancovi alebo skupine
zadávateľ úlohy
riešiteľ /zodpovedná osoba/ za splnenie úlohy
organizácia, pre ktorú sa vykonáva zadaná úloha, činnosť, projekt
evidencia projektov, úloh a podúloh naviazané na konkrétnu spoločnosť
dátum začatia a ukončenia úlohy, činnosti, projektu
skutočný dátum splnenia termínu
stanovenie priority a dôležitosti
stav plnenia úlohy, činnosti
E-mail
zoznam oslovených kontaktov
možnosť odoslania e-mailu s prílohami priamo na naviazané kontakty
informácie prístupné na jednom mieste
Dochádzka
slúži na evidenciu dochádzky zamestnancov vo firme a na evidenciu vykonávaných prác a činností
jednotlivých zamestnancov v rámci dňa.
Vedúci získa podrobné a prehľadné informácie o každom zamestnancovi aké činnosti vykonával počas dňa,
kde bol, ako dlho - ako efektívne využil pracovnú dobu.
Napr. zamestnanec vykonával od 8.00 - 10.00 programovacie práce, od 10.00 - 16.00 bol na služobnej
ceste u zákazníka, koľko hodín sa bude fakturovať, koľko času strávil na ceste a pod.
Zmluvy
slúži na evidenciu jednotlivých typov zmlúv a ich umiestnenia.
Zabezpečí rýchle dohľadanie všetkých uzatvorených zmlúv a dodatkov k nim.
Program umožňuje vlastné číslovanie zmlúv používateľom alebo čísla zmlúv sú prideľované programom. Pri evidencii zmluvy alebo dodatku zadávate výšku zmluvne dohodnutej sumy.
Získate prehľad a poriadok v uložených zmluvách a dodatkoch. Zmluvy máte pod kontrolou.
Zabezpečí rýchle dohľadanie všetkých uzatvorených zmlúv a dodatkov k nim.
Program umožňuje vlastné číslovanie zmlúv používateľom alebo čísla zmlúv sú prideľované programom. Pri evidencii zmluvy alebo dodatku zadávate výšku zmluvne dohodnutej sumy.
Získate prehľad a poriadok v uložených zmluvách a dodatkoch. Zmluvy máte pod kontrolou.